Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Maciej Kita, dotychczas Media Buying Director w dziale Opera OMG awansował na stanowisko Managing Director.
Awans jest związany z rozwojem grupy, a tym samym wzrostem potrzeb negocjacyjnych w różnorodnych mediach, jednak przede wszystkim z doskonałymi efektami pracy Opery, które doceniają nie tylko obecni Klienci, ale także pracownicy OMG. Nowe stanowisko Kity wiąże się także z rozwojem i zmianą struktury działu negocjacji Omnicom Media Group, który w roku ubiegłym został rozbudowany poprzez zatrudnienie dwóch nowych osób.
Maciej Kita związany jest z Omnicom Media Group (wcześniej OMD Poland) od ponad 5 lat. Karierę w OMG rozpoczął na początku 2003 roku jako Senior Media Planner w zespole PTC w Optimum Media OMD, gdzie początkowo koordynował planowanie i zakup prasy, następnie jako Account Manager marki Heyah rozszerzył zakres odpowiedzialności także na inne media. Od trzech lat odpowiada za ustalenia zasad i warunków współpracy Omnicom Media Group z mediami, dziś ceniony za styl prowadzenia negocjacji i skuteczność.
„Wraz z zespołem Opery mamy dziś realną możliwość wpływać na ofertę i konkurencyjność całej grupy – czterech domów mediowych: Optimum Media OMD, Macroscope OMD, PHD i easymedia. Dział Opera funkcjonuje od roku, jednak podobny model pracy jako dział Buyingu funkcjonował wcześniej już przez kilka lat. Z roku na rok dostrzegamy coraz większą potrzebę i jednocześnie korzyści wynikające ze scentralizowanych negocjacji, szczególnie w sytuacji, kiedy po stronie mediów postępuje konsolidacja. Doceniają to zarówno nasi obecni Klienci oraz ci potencjalni w przetargach, w których bierzemy udział, jak i media mające dzięki wspólnym rozmowom i uzgodnieniom większą gwarancję dotrzymania umów.” – mówi Maciej Kita, Managing Director działu Opera Omnicom Media Group.