Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Aktualności

Macroscope OMD wykorzystuje unikalny optimizer OMI _ Outdoor Media Integrator w planowaniu kampanii outdoorowych

Z początkiem stycznia br. ruszyła kolejna kampania planowana przez Macroscope OMD (tym razem dla marki McDonald’s) z użyciem unikalnego na polskim rynku narzędzia wspomagającego optymalizację w planowaniu kampanii na reklamie zewnętrznej. Outdoor Media Integrator to narzędzie optymalizacyjne, którego pomysłodawcą jest OmnicomMediaGroup.

Dzięki OMI Macroscope OMD realizował kampanię z najlepszym możliwym - równomiernym rozmieszczeniem nośników przy użyciu ich różnorodnych wielkości: 6x3 frontlight i backlight, wolnostojących 5x2, scrolli, 8x4 backlightów oraz citylightów. Dokładny przegląd aktualnych map nośników OOH z miast Polski zawartych w aplikacji Outdoor Media Integrator umożliwił domowi mediowemu Macroscope OMD precyzyjną selekcję lokalizacji, dzięki czemu uniknięto udziału sąsiadujących tablic, a kampania Klienta efektywniej dociera do grupy celowej przy optymalnych kosztach. Najefektywniejszy wybór lokalizacji z wykorzystaniem OMI zapewnia również możliwość wprowadzenia w narzędziu szczególnie interesujących punktów (POI – Point of Interests) oraz jednoczesna selekcja nośników z oferty kilku dostawców.

Efektywnie rozplanowane nośniki dzięki ich selekcji w OMI powodują, że kampania zrealizowana przez dom mediowy Macroscope OMD jest bardzo zauważalna, a wyniki badań przeprowadzonych dla kampanii zaplanowanych w ten sam sposób w poprzednim roku, wróżą jej sukces.

Z aplikacji Outdoor Media Integrator korzystają także pozostałe zespoły Macroscope OMD w planowaniu kampanii OOH również Klientów takich jak m.in.: Perfetti van Melle, EFG Polbank, McDonald’s oraz pozostałe domy mediowe z grupy OmnicomMediaGroup.